013 222 00 24

Veelgestelde vragen

Welkom bij onze veelgestelde vragenpagina. Hier vindt u antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen over Hightech-ss.nl en onze producten/diensten. Als u het antwoord op uw vraag hier niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Nee, een advies gesprek is geheel vrijblijvend wel moet er serieus interesse vanuit uw kant zijn voordat wij een adviseur inplannen.

 

Ja uiteraard Onze adviseurs komen dus bij u langs in elke plaats zelfs op de eilanden. ook komen onze adviseurs in veel gevallen ook in Duitsland en België
voor advies kunt u bellen naar 013 222 00 24

Wij plannen altijd een adviseur in die op locatie langs komt om uw situatie door te nemen. De adviseur maakt direct op locatie een waardebepaling met een offerte.

 

There are many variations of security of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some steps, by installing technology in your building or office. You don’t believable system handle all security.

Standaard hebben wij een fabrieksgarantie van 5 jaar dit houd in dat als een product defect raakt binnen deze periode dat de onderdelen gratis kunnen worden omgeruild.

De duur van een alarm installatie kan erg variëren dit heeft ook heel erg te maken met het feit welk klasse alarmsysteem u heeft en of deze draadloos of bekabeld word gemonteerd.

maar een kleine alarminstallatie kan al binnen 1 dag geïnstalleerd worden. grote installatie kunnen wel tot een paar weken duren.

 

Log in met uw oude account en voer de verificatie code in wanneer u de camera beelden wil zien. Bent u deze kwijt? Mail ons zodat wij u deze opnieuw toe sturen.

 

Bent u uw wachtwoord vergeten dan kunt u het beste in de app  het kopje ( wachtwoord vergeten) aanklikken en daarin kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Als u op afspelen drukt kunt u beelden terug kijken. Houd er rekening mee dat de instelling standaard staat op cloud opname bekijken, druk op de server kast zodat u de opname van de NVR zelf kan bekijken. Selecteer vervolgens de datum en tijden en de camera en u kunt eenvoudig terug kijken

 

De Meldkamer beld u ook bij een storing in het systeem. Dit is belangrijk zodat, u op de hoogte blijft met wat er gebeurd in uw alarmsysteem. Mocht dit zo zijn dan kunt u beste naar de klantenservice bellen zodat, zei met u het probleem kunnen bespreken en oplossen.

wij leveren en installeren alarm en camera systemen voor bedrijven en particulieren. wij leveren niet voor auto’s.

 

Bel met onze klantenservice zodat wij u kunnen helpen met het toevoegen van de tag. Het is belangrijk dat u dan bij het code bedien paneel in de buurt bent.

 

Ik wil een extra pincode aanmaken:
Mail ons de naam en de pincode die u wenst, wij maken vervolgens een pincode aan en mailen u zodra deze gebruikt kan worden.

 

Het kan zijn dat de batterij leeg is van de rookmelder. mocht u een Service pakket hebben dan kan de monteur op locatie het kostenloos vervangen op afspraak. als u dit niet heeft  dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice .

Ik wil een account toevoegen aan het alarmsysteem, hoe doe ik dat?
Mail ons de volgende gegevens: Gebruikers ID, wachtwoord en email adres. Het mag ook een tijdelijk wachtwoord zijn, deze kunt u vervolgens met uw mail adres opnieuw instellen. U krijgt vervolgens van ons een mail zodra het account is toegevoegd.

Onze werkwijze

FAQ